Képes vagy az üzleti kapcsolataidat ápolni?
Üzleti bizalomépítés a gyakorlatban. Blog.
AZ ÉRTÉKESÍTŐK MUMUSAI 4.
Az Antré Akadémia nagy országos felmérésén kiderült, hogy az értékesítők munkájában a már meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása is gondot okoz. Olyannyira, hogy ez is egy mumus lett a mindennapokban.
Őszintén: mikor beszéltél utoljára a legjobb ügyfeleiddel? Mikor hívtad őket utoljára? Mikor írtál rájuk? Mikor éreztetted velük, hogy nem csak akkor jelentkezel, amikor feltétlenül el akarsz nekik adni? Egyáltalán: éreztetted velük valaha, hogy számodra ez az üzleti kapcsolat fontosabb a számoknál?
Fordítsuk meg a dolgot: téged mikor hívott fel utoljára bárki, aki korábban eladott neked valamit? Érdeklődött valaha értékesítő a hogyléted felől? Kaptál bármikor olyan megkeresést, amikor azt érezted, hogy itt egészen más bánásmód történik veled ügyfélként, mint ami megszokott? Ha volt ilyenfajta élményed, akkor ott a másik oldalon rendkívüli módon figyelnek a már meglévő üzleti kapcsolatok ápolására.
Az Antré Akadémia nagy országos felmérésén kiderült, hogy az értékesítők munkájában a már meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása is gondot okoz. Olyannyira, hogy ez is egy mumus lett a mindennapokban.
AZ ÉRTÉKESÍTŐK MUMUSAI 4.: KAPCSOLAT FENNTARTÁS, AVAGY VISSZATÉRŐ ÜGYFÉLLÉ „KONVERTÁLÁS”
Sokan és sokszor elmondták már, hogy „a legjobb ügyfelek a visszatérő ügyfelek”, hiszen rájuk lehet stabilan üzleti alapot építeni, és olcsóbb is az elérésük. Mégis, olyan kevesen képesek arra az értékesítők közül, hogy igazán minőségi ügyfélkapcsolatokat építsenek.
Pedig annyira egyszerű. Tényleg! És olyan pici kis figyelmesség kell csak hozzá. Mindig mondom, hogy értékesíteni a világ legkönnyebb dolga. Akármit. Bármit.
Csupán az emberi természet alapvető törvényszerűségeit kell megérteni.
Adj gesztusokat az ügyfelednek! KOMMUNIKÁCIÓS GESZTUSOKAT!
Hívd fel akkor is, amikor nincs promóciós kampányod, kérdezd meg, hogy megy sora, hogy érzi magát a világban?
ÉREZTESD AZ ÜZLETI PARTNEREDDEL, HOGY FONTOS!
Mivel? Méltánylással és elismeréssel!
Minél fontosabbnak érzi magát valaki a társaságodban, annál pozitívabb lesz hozzád is! Annál jobban fog kötődni!
Méltányold az üzleti partnered
– üzleti életben elfoglalt pozícióját
– idejét, amit rád szán
– szakmai felkészültségét
– eddigi szakmai sikereit, amelynek gondosan utánanéztél
– tapasztalatait, amelyeket megoszt veled.
Szerinted miért van az, hogy az üzleti életben akármelyik céghez megyek el tréninget tartani, kivétel nélkül évente legalább egyszer mindig visszahívnak? És miként lehetséges, hogy a médiában abba a műsorba mehetek reklámozni bármelyik üzleti vállalkozásomat, amit csak szeretnék? Mert páratlan kapcsolatrendszert építettem az elmúlt években, évtizedekben – a kommunikációs gesztusoknak és a bizalomépítő szemléletemnek köszönhetően.
A TRÉNER MÉRFÖLDKÖVEI MÁSFÉL PERCBE SŰRÍTVE:
AZ ELŐADÓ ÉLETÚTJÁRA A MAGYAR TELEVÍZIÓ IS KÍVÁNCSI VOLT:
KÉRJE A CÉGÉRE, IPARÁGÁRA ÉS ÉRTÉKESÍTŐI CSAPATÁRA SZABOTT TEMATIKÁT AZ ALÁBBI ELÉRHETŐSÉGEKEN:
Kapcsolatfelvételi etikett:
Kizárólag az e-mailben létrejövő megkeresést követően történik telefonos egyeztetés. Köszönjük a rugalmasságát!
NE MENJEN SEHOVÁ, VAN ITT EGYÉB LÁTNIVALÓ IS:
Könyvírás profi életrajzíró segítségével
Nincs ideje könyvet írni? Megírom Ön helyett! Legyen saját könyve! 15 év szellemírói tapasztalat, 47 megjelent könyv, amelyet mások helyett, mások nevében írtam. Kattintson!
Hangalámondások videóihoz (narrációk)
Narrációk, hangalámondások, reklámszpotok, hangoskönyvek elkészítése profi, a médiából ismert hanggal. 25 év rádiós, tv-s tapasztalat, rendkívüli orgánum! Kattintson!
Üzleti bizalom WEBSHOP
Üzleti könyvek, hanganyagok, azonnal letölthető e-bookok, online tréningek. Vigye haza a tudást! Nálunk csak a LÉNYEGET tanulja! Boltunkban azonnal letölthető és postázandó termékeket egyaránt talál.