Téged is rosszul érint, ha visszautasít az ügyfeled?
Üzleti bizalomépítés a gyakorlatban. Blog.
AZ ÉRTÉKESÍTŐK MUMUSAI 6.
A legtöbben még mindig lelki kérdést csinálnak abból, ha egy ügyfél elutasító választ ad a megkeresésre. Sok értékesítőt annyira megvisel a „nem” válasz, hogy azzal napokra kiesnek a munkából, és még rosszabb eredményeket produkálnak a hó végi statisztikában – ez derült ki az Antré Akadémia nagy országos tanulmányából, ahol értékesítők vallottak a munkájuk nehézségeiről.
Több száz értékesítőt faggattunk arról, melyek a hivatásuk igazán kényes pontjai. Az eredmények alapján az értékesítők mumusainak „toplistáján” a 7. helyet a visszautasítások kezelése szerezte meg.
Az értékesítés nem más, mint egy probléma megoldása. Olyan jótékony befolyásolás, ahol az értékesítő megadja az ügyfelének a döntés lehetőségét. Millió módja van annak, hogyan fejlessze magát egy eladással foglalkozó munkatárs, és hogyan legyen képes a „nem” válaszokat újabb esélyként megragadva kihasználni. Mindezt pedig úgy, hogy ne viselje meg őt lelkileg az elutasítás, s képes legyen előnyére fordítani a helyzetet. Mi most a leghatékonyabb eszközt mutatjuk meg neked. Vagyis, igenis képes leszel jótékony befolyásolással megváltoztatni az ügyfeled döntését.
INSPIRÁCIÓ MINDENEKFELETT!
Az eladás kizárólag azon áll, vagy bukik, mennyire tudod az üzleti partneredet inspirálni. Ha sikerül átadnod a termek vagy a szolgáltatás iránt érzett inspirációt, megkötheted az üzletet. Add át a saját portékádba vetett bizalmad és az elkötelezettséged az ügyfélnek! Komoly pszichológusok tanulmányozták az értékesítési folyamatot, és megállapították, hogy az értékesítő érzelmei – ha annyira szuggesztív az illető – átragadnak az ügyfélre. Vagyis, ha kellően megnyerő a kommunikáció, a lelkes, magabiztos hozzáállást átveszi a potenciális partner is, és maga is pozitívan áll majd az üzlethez. Biztosítsd a partnered, hogy ezzel az ügylettel semmiféle kár nem érheti őt, kizárólag nyerhet. Irányítsd úgy kreatívan a beszélgetést, mintha mar megvette volna, amit el akarsz neki adni, és az milyen pozitív érzéseket jelent szamara. Érezze úgy, hogy lemarad valami jóról, ha nem köt veled üzletet. Az értéket hangoztasd, az előnyöket részletezd! Mielőtt elmész az ügyfélhez, gondosan tervezd meg a szolgáltatásod marketingmondatait. Emeld ki az általad képviselt produktum előnyeit, értékeit. Személyesen pedig arról beszelj neki, milyen előnyökkel, értékekkel jár szamara, ha igent mond az ajánlatodra.
A TRÉNER MÉRFÖLDKÖVEI MÁSFÉL PERCBE SŰRÍTVE:
AZ ELŐADÓ ÉLETÚTJÁRA A MAGYAR TELEVÍZIÓ IS KÍVÁNCSI VOLT:
KÉRJE A CÉGÉRE, IPARÁGÁRA ÉS ÉRTÉKESÍTŐI CSAPATÁRA SZABOTT TEMATIKÁT AZ ALÁBBI ELÉRHETŐSÉGEKEN:
Kapcsolatfelvételi etikett:
Kizárólag az e-mailben létrejövő megkeresést követően történik telefonos egyeztetés. Köszönjük a rugalmasságát!
NE MENJEN SEHOVÁ, VAN ITT EGYÉB LÁTNIVALÓ IS:
Könyvírás profi életrajzíró segítségével
Nincs ideje könyvet írni? Megírom Ön helyett! Legyen saját könyve! 15 év szellemírói tapasztalat, 47 megjelent könyv, amelyet mások helyett, mások nevében írtam. Kattintson!
Hangalámondások videóihoz (narrációk)
Narrációk, hangalámondások, reklámszpotok, hangoskönyvek elkészítése profi, a médiából ismert hanggal. 25 év rádiós, tv-s tapasztalat, rendkívüli orgánum! Kattintson!
Üzleti bizalom WEBSHOP
Üzleti könyvek, hanganyagok, azonnal letölthető e-bookok, online tréningek. Vigye haza a tudást! Nálunk csak a LÉNYEGET tanulja! Boltunkban azonnal letölthető és postázandó termékeket egyaránt talál.